Retourbeleid

  1. Als u een product wil retourneren dan dient u een aanvraag te doen bij onze klantenservice. Als wij akkoord geven dan kunnen we in overleg de meubels ophalen. Als meubels specifiek voor jullie besteld zijn (specifieke klantstof bijvoorbeeld) dan nemen wij de meubels niet terug. Als de aanvraag geaccordeerd is krijgt u van ons een retournummer die aan de buitenzijde goed afleesbaar moet zijn.
  2. De retouren kunnen via een transporteur naar ons geleverd worden, of wij komen de meubels bij u ophalen. De kosten van dit transport komen voor rekening van de koper. Indien wij de meubels bij u ophalen dan kunnen wij u van te voren aangeven wat de kosten zijn.
  3. De retouren dienen onbeschadigd te zijn om in aanmerking te komen voor een credit. Om de kans op beschadiging zo klein mogelijk te houden is de originele verpakking  in de meeste gevallen voldoende.
  4. Op het moment dat wij de retouren binnen hebben dan zullen wij deze beoordelen. Wij zullen binnen een week het bedrag terugstorten. De retourkosten zullen hiervan afgetrokken worden.